Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
9963475
os鏏.
Oni s z nami:
Prze豉mywanie impasu treningowego. Aut. H. Jasiak (1936-2008)

(Fot. z arch.)

Dla zaawansowanych naturalnych kulturyst闚

Ka盥y z 獞icz帷ych kulturystyk przezywa na og馧 taki okres, kiedy nast瘼uj impas w rozwoju si造 i masy mi窷niowej, a nawet regres. Mo瞠 to by spowodowane przem璚zeniem i wtedy wskazana jest 2 - 3 tygodniowa przerwa w treningach. Bywa jednak cz瘰to i tak, ze impas w post瘼ach spowodowany jest stresem, stosowaniem przez d逝窺zy czas monotonnego programu treningowego, przyzwyczajeniem si mi窷ni do okre郵onych bod嬈闚. Najnowsze do鈍iadczenia ameryka雟kie dowiod造, 瞠 w takim przypadku nie nale篡 przerywa ca趾owicie treningu, lecz wr鏂i do jego podstaw.


Jak to zrobi? Przez 2 – 3 tygodnie trenuje si tylko 2 razy w tygodniu stosuj帷 mi璠zy poszczeg鏊nymi podej軼iami 6 – sekundowe przerwy wypoczynkowe. Stosujemy tylko 5 獞icze na najwi瘯sze grupy mi窷niowe, ka盥e 獞iczenie wykonujemy w 11 seriach (1 seria 10 powt鏎ze i 10 serii po jednym powt鏎zeniu). Zmuszamy w ten spos鏏 mi窷nie do du篡ch, ale kr鏒ko trwaj帷ych wysi趾闚, na kt鏎e jednak zu篡wamy stosunkowo ma這 energii (w por闚naniu z normalnym programem treningowym). 鑿icz帷 10 serii pojedynczych zaczynamy zawsze od 95 procent ci篹aru maksymalnego
(rekordu 篡ciowego, inaczej CM), ale w nast瘼nych podej軼iach mo瞠my zmiesza ci篹ar o 1-2,5 kg.

Program na prze豉manie impasu treningowego
1.Wyciskanie sztangi w le瞠niu na poziomej 豉wce – 1 seria z 10 powt鏎zeniami z CM 70 % i 10 serii po 1 powt鏎zeniu z 95 % CM.
2.Przysiady ze sztang na barkach – 1 x 70 CM i 10 x 1 z (5 % CM.
3.Podci庵anie sztangi obur帷z do klatki piersiowej w opadzie przodem – 1 x 10 z 70 % CM i 10 x 1 z 95 % CM.
4.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie lub staniu – 1x 10 z 70 % CM i 10 x 1 z 95 % CM.
5.Martwy ci庵 o prostych nogach – 1x 10 z 70 % CM i 10 x 1 z 95 % CM.
Taki 2- 3 tygodniowy trening „prze豉muj帷y” powoduje zwykle u 獞icz帷ych, po przej軼iu na normalny cykl treningowy, znaczny i szybki przyrost masy mi窷niowej i si造.
Autor:Henryk Jasiak ,1989 r.

Rej. /Porady -29./ 2011.02.15/.
Ostatnia aktualizacja: 2011.02.20 godz. 21:14/p>

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Skutki koronawiru...
安i皻a Wielkiej ...
Zmar nasz Przyja...
Wspomnienie... Pa...
Rak j康ra choroba...
Flesz
Trener z Elin,  2007 r.
Trener z Elin, 2007 r.
JEWGIENIJ KOΡUN, ROSJA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE